IV Torneo de Baloncesto da Eurocidade

24/03/2018
Lugar:
Pavillón de Deportes de Valença

Do 24 ao 26 de marzo celébrase o IV Torneo de Baloncesto da Eurocidade.

Máis de 500 xogadores de baloncesto de 32 equipos participarán no Torneo Internacional de Mini Basket da Eurocidade Tui-Valença. Os partidos terán lugar no pavillón municipal de Valença, pero tamén estás previstas outras actividades na piscina municipal, e na contorna para propiciar a convivencia entre os participantes.

Entre os 14 clubs deportivos estarán o Club Baloncesto Tui, o Caselas, o Barco, e o Pavillón de Ourense, por Portugal o Benfica, o Alfenense, o Beira Mar, o Coimbroes, o Olivais, o Viana, o Maia, o Guifoes, e o Basket Club Valença; de Galicia, o e por primeira vez o Assomada de Cabo Verde.

A organización corresponde ao Basket Club Valença, en colaboración coa Eurocidade Tui-Valença e a Federación Portuguesa de Baloncesto.