Preto de 300 deportistas participan este domingo na Regata Internacional do Miño

12/01/2018

A proba sairá ás  11.45h de Currás, en Tomiño, e chegará ás instalacións do Club Remo do Miño en Tui

Esta mañá tivo lugar na sala de concelleiros de Tui a presentación da XIV Regata Internacional Copa presidente da Deputación e 38º Regata Miño Internacional. O evento celebrarase o domingo 14 de xaneiro e sairá dende Currás, Tomiño, para chegar ás instalacións do Club Remo do Miño en Tui.

Na presentación interviron Carlos Vázquez Padín, alcalde de Tui; Andrés Urseira González, concelleiro de Deportes; José Luís Méndez García, presidente do Club Remo do Miño; así como José Prada Álvarez e Manuel Ángel González, vicepresidente e delegado do mesmo.

O alcalde de Tui, Carlos Vázquez Padín, quixo felicitar ao Club Remo do Miño, tamén como socio do Club Remo do Miño e despois de ter sido membro durante un breve período da súa infancia, por ser capaz de manter a continuidade dun evento de grande beleza. Destacou neste senso que une a beleza do  deporte coa beleza da natureza.

Andrés Urseira, concelleiro de Deportes, quixo destacar tamén a lonxevidade deste evento deportivo que conseguiu consolidarse grazas ao bo facer do Club Remo do Miño, así como o gran número de participantes. Asegurou que se trata dunha proba que serve unha vez máis como vehículo para dar a coñecer Tui fóra do noso entorno.

José Prada, vicepresidente do Club Remo do Miño, quixo mostrar a súa satisfacción ao cumprir coas expectativas para esta proba, sobre todo en canto a participación. Para este domingo están xa confirmados máis de 250 deportistas ea garda achegarse aos 300.

Tamén Manuel Ángel González, delegado do Club Remo do Miño, falou da participación e quixo destacar o gran número de participantes nas categorías femininas desta edición. Amais foi o encargado de explicar os aspectos máis técnicos dunha regata cunha distancia de 6 quilómetros e que terá saídas en liña en varias mangas dependendo das categorías.

Por último, José Luís Méndez, presidente do Club Remo do Miño, aproveitou para agradecer ao Concello a súa aposta por un deporte olímpico que se iniciou en Tui hai máis de 40 anos e por unha regata única na península Ibérica.

A regata terá a súa primeira saída ás 11:45 horas dende Currás e a entrega de trofeos nas instalacións do Club Remo do Miño está prevista para as 13 horas.