A Eurocidade Tui-Valença estivo presente no programa “Somos Portugal” da TVE

5/01/2015

Luns, 5 de xaneiro de 2015. A Eurocidade Tui-Valença segue espertando o interese dos distintos medios de comunicación. Onte mesmo a Eurocidade estivo presente no programa "Somos Portugal" da TVI realizado integramente en Valença ao longo de varias horas. O alcalde de Tui, Moisés Rodríguez, participou neste espazo xunto ao seu homólogo de Valença, Jorge Salgueiro. Os dous volveron dar conta dos avances realizados no seo da Eurocidade Tui-Valença, explicando os atractivos que os dous municipios presentan de forma conxunta. Tivo especial atención a Cabalgata Internacional de Reis que hoxe unirá as dúas cidades de dous países, nun evento único.  O programa conta con gran seguimento en todo Portugal e foi reemitido o pasado luns.