Tui promociona os seus atractivos turísticos en FITUR

29/01/2015

Mércores, 28 de xaneiro de 2015. O Concello de Tui promociónase en FITUR coa presenza de información turísticas do municipio dentro do stand da Xunta de Galicia. Unha fotografía da Catedral, un dos buques insignias da cidade, serve de reclamo aos que se achegan ata a Feira Internacional de Turismo en Madrid, dentro do gran panel de imaxes de Galicia que o goberno galego levou a cita co sector do turismo. Amais o Concello de Tui enviou información turística da cidade para repartir en FITUR entre a que están os folletos e rueiros da cidade, pero tamén o material de promoción conxunta con Valença ao abeiro da Eurocidade.

Dende o Concello de Tui apóstase pola promoción turística da cidade coa presenza en feiras de carácter internacional coma se ten feito ao longo dos últimos anos tanto en Madrid coma en Lisboa, entre outras citas destacadas do sector.